Klantenservice

Retour & Reclamatie

Als klant heeft u het recht om uw aankoop binnen 14 dagen te retourneren. De volledige voorwaarden voor retouren en reclameren vindt u in onze aankoopvoorwaarden.
Zo kunt u uw aankoop retourneren of reclameren:

1. Neem contact op met onze klantenservice via info@rehband.com of via onderstaand formulier.

2. Onze klantenservice mailt u een pre-paid verzendlabel en een retourformulier dat u kunt uitprinten. Heeft u geen mogelijkheid om te printen, dan kunnen deze ook per post worden verstuurd. Dit duurt 2-3 dagen extra.

3. Pak de artikelen in op dezelfde manier waarop u ze heeft ontvangen. Het is belangrijk dat de artikelen in de originele verpakking worden verzonden en goed worden verpakt. Voeg het ingevulde retourformulier toe en plak het verzendlabel op het pakket.

4. Breng het pakket naar uw postkantoor. Bewaar het verzendbewijs totdat het pakket door ons is ontvangen.

5. Zodra wij uw retour hebben verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail. De terugbetaling, met aftrek van de verzendkosten van EUR 4,95 wordt binnen 14 dagen teruggestort op de rekening die u op het retourformulier hebt aangegeven. Bij een goedgekeurde reclamatie is Rehband verantwoordelijk voor de verzendkosten.