• Koop online
  • 1-3 dagen levertijd

Klantenservice

FAQ

LEVERING

WAT IS DE LEVERINGSTIJD?

Wij verzenden vanuit Ottobock Healthcare, Dudertadt, Duitsland en wij houden rekening met 1-3 weekdagen vooraleer uw pakket zijn bestemming bereikt

KAN IK DE LEVERINGSSTATUS VAN MIJN ORDER BEKIJKEN?

Wanneer u inlogt op uw account kunt u de leveringsstatus niet raadplegen. Wanneer uw order is verwerkt en door onze transporteur is opgehaald, ontvangt u een bevestiging van ons per e-mail en een tekstbericht (indien u ons uw mobiel telefoonnummer heeft meegedeeld).

WAT MOET IK DOEN INDIEN MIJN GOEDEREN BIJ ONTVANGST BESCHADIGD ZIJN?

Gelieve de instructies op de pagina Retour en Reclamatie te volgen.

WAT GEBEURT ER INDIEN IK MIJN PAKKET NIET AFHAAL?

Uw pakket wordt naar ons teruggestuurd en wij zullen retourkosten aanrekenen. De retourkosten dekken de kosten van het transport naar ons..

ORDER

KAN IK WIJZIGINGEN IN MIJN ORDER AANBRENGEN?

Nee, u kunt uw order niet wijzigen nadat u een orderbevestiging heeft ontvangen. We verwerken uw order immers zodra we het ontvangen hebben en beginnen met de picking.

Indien u uw order wilt wijzigen plaatst u gewoon een nieuw order en retourneert u het eerste order aan ons terug binnen 14 dagen na ontvangst.

Indien u uw naam of leveringsadres wilt wijzigen, neemt u contact met ons op. ndien een wijziging nog mogelijk is, kunnen wij dat tegen een vergoeding regelen, zie onze Aankoopvoorwaarden.

KAN IK EEN ORDER ANNULEREN?

U kunt een order niet annuleren wanneer een orderbevestiging is verstuurd. Wij verwerken uw order automatisch zodra we het ontvangen hebben zodat we de goederen klaar kunnen maken voor verzending voor een optimale service.

Indien u een order wilt annuleren, kunt u dat terug aan ons retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Wij betalen de artikelen dan terug.

HOE WEET IK DAT MIJN LEVERING IS AANGEKOMEN?

Ze wordt op uw adres geleverd. Indien de levering te groot is, ontvangt u een bericht waar u ze kunt ophalen.

RETOUREN

HOE LANG MAG IK EEN PRODUCT RETOUR STUREN?

U kunt uw product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

Gelieve de instructies op de pagina Retour en Reclamatie te volgen.

HOE SNEL ONTVANG IK DE TERUGBETALING WANNEER IK EEN PRODUCT RETOURNEER OF EEN CLAIM INDIEN?

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product en indien uw claim is aanvaard, wordt uw rekening gecrediteerd.

BETALING

WANNEER WORDT MIJN AANKOOP VERREKEND?

Je creditcard wordt gedebiteerd op het moment dat u uw order plaatst.

KAN IK DE LEVERINGSMETHODE OF BETAALMETHODE WIJZIGEN?

Wij bieden momenteel slechts een leveringsmethode aan en u kunt kiezen uit de betaalmethodes die u worden aangeboden wanneer u uw order plaatst. Deze kunnen na verloop van tijd gewijzigd worden.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER?

U kunt betalen met normale credit-en debitcards of u kunt kiezen om een factuur te ontvangen, tegen betaling van een toeslag aan de leverancier van de betaaloplossing.

KAN IK VEILIG BIJ U BETALEN?

Wij werken alleen samen met bekende aanbieders van betaaloplossingen. U leest meer over hun werking op hun homepagina’s www.paypal.com of www.klarna.com.

PRODUCTEN

HEEFT U EEN PRODUCTBROCHURE?

U kunt alle producten bekijken op onze homepage, die functioneert als onze productbrochure.

WAAR VIND IK EEN MAATTABEL?

De maattabel vindt u hier.

VERZENDING

HOE WEET IK DAT MIJN LEVERING IS AANGEKOMEN?

Ze wordt op uw adres geleverd. Indien de levering te groot is, ontvangt u een bericht waar u ze kunt ophalen.

KAN IK DE LEVERINGSMETHODE OF BETAALMETHODE WIJZIGEN?

Wij bieden momenteel slechts een leveringsmethode aan en u kunt kiezen uit de betaalmethodes die u worden aangeboden wanneer u uw order plaatst. Deze kunnen na verloop van tijd wijzigen omdat wij onze diensten verder ontwikkelen

KAN IK VERSCHILLENDE LEVERINGSADRESSEN AAN MIJN ACCOUNT KOPPELEN?

Ja, u kunt het leveringsadres wijzigen in het adresveld wanneer u uw bestelling plaatst.

CLAIMS

HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

Gelieve de instructies op de pagina Retour en Reclamatie te volgen.

HOE SNEL ONTVANG IK DE TERUGBETALING WANNEER IK EEN PRODUCT RETOURNEER OF EEN CLAIM INDIEN?

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product en indien uw claim is aanvaard, wordt uw rekening gecrediteerd

WAT MOET IK DOEN INDIEN MIJN GOEDEREN BIJ ONTVANGST BESCHADIGD ZIJN?

Gelieve de instructies op de pagina Retour en Reclamatie te volgen.

INLOGGEN

HOE LOG IK IN?

U moet zich registreren op Rehband.com om te kunnen inloggen. Kies “Registreren” en creëer een nieuw account. Vul alle verplichte velden op het formulier in en klik op “Verzenden”. Wanneer u de volgende keer Rehband.com bezoekt, kunt u inloggen

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN, WAT NU?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door middel van het wachtwoord vergeten-formulier. Om veiligheidsredenen wordt een koppeling gestuurd naar uw geregistreerd e-mail adres, die u moet gebruiken om uw wachtwoord terug te zetten.

IK WEET NIET MEER WELK E-MAILADRES IK BIJ REGISTRATIE GEBRUIKT HEB, WAT NU?

Indien u niet meer weet welk e-mailadres u gebruikt hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

WELKE INFORMATIE KAN IK TERUGVINDEN ONDER MIJN ACCOUNT?

U kunt eerdere aankopen bekijken, accountgegevens en u kunt uw accountinstellingen en informatie wijzigen.